Ako vystaviť vyšlú objednávku

Z iRed
Verzia z 13:21, 9. október 2011, ktorú vytvoril Iveta.polakova (diskusia | príspevky) (Vytvorená stránka „Pokiaľ tovar, ktorý si zákazník objednal nemáme na sklade je preto potrebné vystaviť vyšlú objednávku a objednať tovar u dodávateľa. Pred samotným evidovaní...“)
(rozdiel) ← Staršia verzia | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Pokiaľ tovar, ktorý si zákazník objednal nemáme na sklade je preto potrebné vystaviť vyšlú objednávku a objednať tovar u dodávateľa.

Pred samotným evidovaním vyšlej objednávky je nutné mať naplnené tieto číselníky pre vyberače:

1. naplniť číselník Druh dokladu, ktorý má v sebe väzbu na číselný rad

Číselník Druh dokladu sa nachádza vo voľbe Skladová evidencia => Skladové číselníky => Doklad a definícia účtovania => Druh dokladu.

2. zaevidovať dodávateľa do číselníka firiem. Tento číselník sa nachádza vo voľbe Číselníky => Firma

3. pre uľahčenie práce s cenami, je možné si predplniť cenník, ktorý je následne možné následne použiť pri tvorbe príjemky a došlej faktúry

4. v prípade sledovania skladových pohybov na strediská, prípadne iné ekonomické ukazovatele je potrebné naplniť číselník Organizačná štruktúra a Ekonomický objekt

5. naplniť číselník produktov a ku nim skladové karty v okne Skladová evidencia => Číselníky => Číselník produktov

Tip Do položiek príjemky je možné naimportovať položky z objednávky.