Ako zaevidovať došlú objednávku: Rozdiel medzi revíziami
(základný text) |
|||
Riadok 15: | Riadok 15: | ||
5. naplniť číselník produktov a ku nim skladové karty v okne Skladová evidencia => Číselníky => [[Číselníky - Číselník produktov - Skladová evidencia|Číselník produktov]] | 5. naplniť číselník produktov a ku nim skladové karty v okne Skladová evidencia => Číselníky => [[Číselníky - Číselník produktov - Skladová evidencia|Číselník produktov]] | ||
− | + | {{Tip|Zo zaevidovanej objednávky môžete automaticky vygenerovať dodací list a následne aj faktúru.}} | |
Aktuálna revízia z 13:09, 9. október 2011
Každý zákazník si môže tovar objednať dopredu a preto je dobré danú objednávku v systéme iRed zaevidovať.
Pred samotným evidovaním došlej objednávky je nutné mať naplnené tieto číselníky pre vyberače:
1. naplniť číselník Druh dokladu, ktorý má v sebe väzbu na číselný rad
Číselník Druh dokladu sa nachádza vo voľbe Skladová evidencia => Skladové číselníky => Doklad a definícia účtovania => Druh dokladu.
2. zaevidovať odberateľa do číselníka firiem. Tento číselník sa nachádza vo voľbe Číselníky => Firma
3. pre uľahčenie práce s cenami, je možné si predplniť cenník, ktorý je následne možné použiť pri tvorbe dodacieho listu a faktúry
4. v prípade sledovania skladových pohybov na strediská, prípadne iné ekonomické ukazovatele je potrebné naplniť číselník Organizačná štruktúra a Ekonomický objekt
5. naplniť číselník produktov a ku nim skladové karty v okne Skladová evidencia => Číselníky => Číselník produktov
![]() |
Zo zaevidovanej objednávky môžete automaticky vygenerovať dodací list a následne aj faktúru. |