Ako zaevidovať došlú objednávku: Rozdiel medzi revíziami

Z iRed
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(základný text)
 
 
Riadok 15: Riadok 15:
 
5. naplniť číselník produktov a ku nim skladové karty v okne Skladová evidencia => Číselníky => [[Číselníky - Číselník produktov - Skladová evidencia|Číselník produktov]]
 
5. naplniť číselník produktov a ku nim skladové karty v okne Skladová evidencia => Číselníky => [[Číselníky - Číselník produktov - Skladová evidencia|Číselník produktov]]
  
 
+
{{Tip|Zo zaevidovanej objednávky môžete automaticky vygenerovať dodací list a následne aj faktúru.}}
  
  

Aktuálna revízia z 13:09, 9. október 2011

Každý zákazník si môže tovar objednať dopredu a preto je dobré danú objednávku v systéme iRed zaevidovať.

Pred samotným evidovaním došlej objednávky je nutné mať naplnené tieto číselníky pre vyberače:

1. naplniť číselník Druh dokladu, ktorý má v sebe väzbu na číselný rad

Číselník Druh dokladu sa nachádza vo voľbe Skladová evidencia => Skladové číselníky => Doklad a definícia účtovania => Druh dokladu.

2. zaevidovať odberateľa do číselníka firiem. Tento číselník sa nachádza vo voľbe Číselníky => Firma

3. pre uľahčenie práce s cenami, je možné si predplniť cenník, ktorý je následne možné použiť pri tvorbe dodacieho listu a faktúry

4. v prípade sledovania skladových pohybov na strediská, prípadne iné ekonomické ukazovatele je potrebné naplniť číselník Organizačná štruktúra a Ekonomický objekt

5. naplniť číselník produktov a ku nim skladové karty v okne Skladová evidencia => Číselníky => Číselník produktov

Tip Zo zaevidovanej objednávky môžete automaticky vygenerovať dodací list a následne aj faktúru.