Administrácia - Prístupové práva - Emailové kontá

Z SPIN2-wiki
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Okno Emailové kontá

Táto funkčnosť je platená, prístupná na setup, pre nastavenie kontaktujte svojho konzultanta.

Okno slúži na zadanie a správu emailových kont pre čítanie emailov priamo v aplikácii SPIN2, zatiaľ len pomocou IMAP protokolov.

Emailové kontá

V záložke Emailové kontá definujeme nastavenia pre rôzne emailové kontá.

Pre rôzne emailové servery sú rôzne kombinácie nastavenia.


Nastavenie pre Office365

- je prístupné len IMAP pomocou Oauth autentifikácie:


EK 9.JPG


PreOffice365 okrem tohto nastavenia je potrebné aby administrátor outlook365 servera vykonal všetky nastavenia podľa krokov 1-18 z Office365 https://blog.rebex.net/office365-imap-pop3-oauth-unattended

Následne získané hodnoty pre :
  • Client_id,
  • Client_secret
  • Tenant_id

je potrebné nastaviť do SPIN-u do jednotlivých setupov, ktoré sa nachádzajú v Program / Nastavenie / Administrácia /Systémové.

Po vypršaní secret je potrebné Client secret, prípadne aj Client ID prepísať novovygenerovanými údajmi.

EK 8.JPG


Nastavenia pre Gmail:

IMAP

EK 5.png


v prípade Gmailu treba mať ešte aj Zapnuté povolenie pre menej zabezpečené aplikácie, priamo v Gmail účte.


EK 6.png

Povolení používatelia

V druhej záložke Povolení používatelia môžeme nadefinovať k jednému spoločnému mailovému kontu viac používateľov, ktorý majú mať prístup k tejto mailovej adrese/schránke, napr. fakturacia@asseocsol.com bude mať povolených užívateľov Fakturant1 a Fakturant2.


EK 7.png