1.Objednávka

Z SPIN2-wiki
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Proces Objednávka uľahčuje zamestnancom v teréne získať informácie o zákazníkovi, zistiť jeho obchodnú bilanciu a finančné podmienky pre nákup tovaru. Takisto umožňuje online vytvoriť predajnú objednávku.

Spinmobility.predajnaobj.4.jpg

Okrem Predajnej objednávky je možné cez tento proces vytvoriť Nákupnú obednávku alebo Žiadanku.

Postup

  • menu Objednávky
  • Používateľ – zadá sa meno používateľa – potvrdiť -> alebo ENTER
  • Prihlásiť – kliknúť na pole alebo ENTER
  • Druh dokladu – výber druhu dokladu (vyberač) – na výber druh dokladu pre Predajnú objednávku, Nákupnú objednávku, Žiadanku
  • Firma – výber firmy – odberateľ alebo dodávateľ (vyberač)
  • Info – po zadaní odberateľa/dodávateľa sa zobrazí stručná informácia
  • Vytvoriť objednávku - kliknúť na pole alebo ENTER, naštartuje sa proces vytvárania objednávky
  • Dodanie – zadať dátum dokladu (vyberač)
  • Na sklad – výber skladu (vyberač)
  • Produkt – zadať kód produktu alebo % - zobrazia sa všetky produkty na sklade, možno použiť aj časť kódu
  • Výber produktu:
  • pridanie prvej položky – po zobrazení produktu/ov – kliknúť na vybraný produkt – Množstvo – zadať množstvo a potvrdiť -> (ENTER) – Cena (nákupná/predajná) – vyplní sa automaticky - potvrdiť -> (ENTER) – kliknúť na pole ZAPÍSAŤ POLOŽKU
  • pridanie každej ďalšej položky – „Prajete si pridať ďalšie položky?“ – kliknúť na ÁNO – vybrať a kliknúť na produkt – opakuje sa predchadzajúci postup ako pri pridaní prvej položky
  • ZOBRAZIŤ POLOŽKY – kliknutím na toto pole sa zobrazia položky dokladu
  • NIE, VYTVORIŤ E-DOKUMENT – kliknutím na toto pole sa proces ukončí, doklad je zapísaný v SPIN evidencii