Spoločné číselníky - Organizačná štruktúra

Z SPIN2-wiki
Verzia z 12:59, 27. máj 2024, ktorú vytvoril Andrea.simova (diskusia | príspevky) (Stromové zobrazenie vyberača)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Číselník slúži na evidenciu organizačných stredísk v spoločnosti. Môže byť stromovo členený na niekoľko podúrovní. Každé stredisko má evidované obdobie platnosti a nadradenú úroveň. Užívateľ si môže na prácu zvoliť buď stromový pohľad (postupné zobrazenie prvkov a ich podriadené prvky) alebo tabuľkový prehľad (zobrazenie všetkých prvkov naraz s informáciu o rodičovskom prvku).


Nastavením setupovej hodnoty DL_VAZBA_OS_EO (Zobrazenie záložky OS->EO v organizačnej štruktúre) je možné do číselníka pridať tretiu kartu - OŠ->EO - táto karta slúži na vytvorenie väzby medzi prvkom OŠ a prvkami EO - jeden prvok OŠ môže mať priradených viac prvkov EO. Setupová hodnota sa nastavuje: Program - Nastavenia - Spoločné nastavenia - Systémové spoločné.


Vužitie väzby je potom v module Logistika pre vybrané typy dokladov - ak užívateľ zadá EO, ktoré má zadefinovanú väzbu na OŠ, tak hodnota OŠ sa doplní automaticky. Potrebné nastavenie v Logistike:

Setupová hodnota (Program - Nastavenia Logistika) S_OS_EO_EVID – hodnota obsahuje zoznam evidencií, ich ep_id, ktoré potom predhadzujú OŠ podľa zadaného EO.

Môžu dosahovať nasledovné hodnoty - oddelené čiarkou (napr. 320,350,360):

  • 320 - Príjemka
  • 330 - Výdajka
  • 340 - Dodací list
  • 350 - Nákupná objednávka
  • 352 - Cenová ponuka
  • 354 - Cenový dopyt
  • 360 - Predajná objednávka
  • 362 - Žiadanka

Vyberač OŠ

Vyberač organizačnej štruktúry môže mať zobrazenie ako:

- strom

- tabuľka

Nastavenie pre správanie sa vyberača je definované v okne Nastavenia - Spoločné nastavenia - Systémové spoločné - Implicitné stromové zobrazenie prvkov organizačnej šruktry - DLVIEWTREEOS

V prípade potreby stromového zobrazenia je potrebné mať daný setup začiarknutý V prípade potreby riadkového (tabuľkového) zobrazenia je potrebné mať setup odčiarknutý (prázdny)


Stromové zobrazenie vyberača Organizačnej šruktúry